Завдання: Поміркуй для чого люди тримають удома котів.Напиши про це текст-міркування (5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

2014-01-11T21:13:23+04:00
Для того щоб їм не було сумно або коти це лікарі ще для цього
Лучший Ответ!
2014-01-11T21:17:13+04:00
Ну в принципі я такий твір вже писала але я не памятаю ну вперше треба написати які бувають коти, потім що тобі подобаються коти, а потім треба написати що деякі коти лікують і взагалі з ними не поскучаєш.