Запиши найбільше і найменше числа,які можна скласти із цифр7,4,0,9так,щоб кожна цифра зустрічалася в ньому тільки один раз.

2

Ответы и объяснения

2014-01-11T17:30:45+04:00
Найбольшее 9740 , найменшее 0479 ( может быть так нельзя , тогда будет 4079)
Лучший Ответ!
2014-01-11T17:31:32+04:00
Найменше число - 0,479
Найбільше число - 9740
Комментарий удален
Комментарий удален
Комментарий удален
Комментарий удален