Ответы и объяснения

2012-02-21T18:49:27+00:00

Тося була спокійна, допитлива і розумна дівчинка, Вона завжди ходила "по п"ятам" Юрка, їй подобалось, коли він розповідав історії, які вигадував на ходу, вона милосердна, тому що хотіла допомогти сім"ї дикої качки.

Лучший Ответ!
2012-02-21T18:51:49+00:00

Юрко: типовий хлопчисько-розбишака. Для якого характерне пихате ставлення до інших, неповага до природи, жорстокість, нерозуміння моральних цінностей. Це хвалько, який ставить свої інтереси на перше місце. Постає в нашій уяві як приклад егоїзму та нікчемності. Тобто, це негативний герой. Але читач в кінці твору ще сподівається на його благорозумність, виходячи з сорому перед минулими товаришами.