решыте пожалуйста задачу. Рухаючись орбитою навкола Сонця, Земля за 1 секунду проходить 29 кілометрив 800 метрів. Яку відстань пройде Земля за 10 хвилин?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-21T22:45:27+04:00

10 хв= 60сек*10= 600 сек
29 км 800 м = 29800 м
29800*600=17880000м = 17880 км
Відповідь: За 10 хвилин Земля пройде 17880 км 

2012-02-21T22:46:04+04:00



29км800м=29 800 м

10мин=600 с,тому

29 800*600=17 880 000 м=17880 км