Чи доводилося тобі бачити живих мурашок? Що ти знаєш про цих комах? Напиши про це текст - розповідь.

2

Ответы и объяснения

2012-02-21T15:36:23+00:00

Мурахи громадські комахи, живуть на землі і деревах по всьому світу, крім Антарктики, Ісландії, Гренландії та деяких віддалених від континентів островів. Завдяки такому космополітичним поширенню, достатку і своїм добре помітним колоніям мурашки відомі всюди. Мурахи саме еволюційно просунуте сімейство комах з точки зору поведінки, екології і фізіології. Їх колонії являють собою складні соціальні утворення з поділом праці та системами комунікації, що дозволяють особам координувати свої дії при виконанні завдань, які не під силу одному індивіду. Крім того, багато видів мурах підтримують високорозвинені симбіотичні відносини з іншими комахами і рослинами.Мурахи без захесні комахи тому не потрібно над ними знущатися.

Лучший Ответ!
2012-02-21T17:25:49+00:00

Мурахи-дуже цікаві комахи.На перший погляд вони здаються маленькими.Насправді вони дуже сильні і працьовиті.Мурашки можуть підняти вантаж в багато разів важчий за їх вагу.Також вони відчувають зміну погоди.Перед дощем весь рід ховається в мурашнику і закриває всі виходи