скласти речення із словам фізичний стан,зелененький барвіночок 6 клас!! Укр.мова

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-20T16:13:23+00:00

Музика полипшуе физичний стан людини!Вин був такий красивий,як зелененький барвиночок!!!!!изивини за русские буквы,думаю разберешся!)

2012-02-20T16:24:23+00:00

Відпочинок має позитивний вплив на фізичний та душевнй стани людини.

Її голівоньку прикрасив вінок із зелененького барвінку.