Всем привет! Помогите ответить на вопросы!!! И 19 баллов будут вашими! Заранее спасибо!Ответы по казахски. 1Қазақстанның тыбиғаты қандай? 2Даласы қандай? 3Қалалары қандай Қандай өндіріс орындары бар?4Қандай ұлттың өкілдері тұрады ? 5Отан туралы қандый мақал білесің? 6Дауыстыдан кейін қандай тәуелдік жалғаулар жалғанады? 7Дауыссыздан кейін қандый тәуелдік жалғаулар жалғанады?

2

Ответы и объяснения

2014-01-07T13:58:43+04:00
ЕСЛИ ПОМОГУ НАПИШЕШ МНЕ ТОЖЕ ғабит мүсірепов "Автобиографиялық әңгіме". Мне нужно краткое содержание (самое главное, не слишком много), на казахском. !
 Прошу.Это просто для меня. Мне нужно готовить пересказ.

Лучший Ответ!
2014-01-07T15:16:55+04:00
1. Қазақстанның табиғаты керемет,таза,әдемі.
2.Даласы кең және сұлу.
3.Көптеген өндіріс орындары бар.Оның көбісі қалаға зиянын тигізеді. Қалалары таза,әсем .
4. Қазақстанда 130-дан аса ұлт өкілдері өмір сүреді.Оның 57% қазақтар.
5.Отан отбасынан басталады.
Отан оттан да ыстық .
6. 1.2.3-жақтардың жалғаулары. Ым,ың,іңіз,ыңыз,і,ы,ім т.б.
7. Ым,ың,іңіз,ыңыз,і,ы,ім т.б.