Шестеро хлопчиків змайстрували по 2 годівнички для птахів,а Сашко зробив 4 годівнички.Скільки всього годівничок змайстрували хлопці? Задача на дві дії.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-20T17:48:43+04:00



1) 6*2 = 12(г.) - змайстрували 6 хлопчиків.

2) 12 + 4 = 16(г.)

Відповідь: 16 годівничок!

2012-02-20T17:51:28+04:00



1)6*2=12 кормушек-сделали 6 мальчиков. 2)12+4=16 кормушек-смастерили всего.