Який об'єм водню (н.у.) при повному розчиненні 10,8 г алюминию в розбавлений сульфатний кислоти

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-12-29T15:09:16+04:00


Дано:                                                      
m (Al) = 10,8 г 
H2SO4         
Найти: V (H2)
решение:
10,8 г                                                   х л
2Al + 3H2SO4 ----------> Al2(SO4)3 + 3H2
54 г                                                     67,2 л

10,8 г ---   х л
 54 г   ---   67,2 л
х = 10,8 г ∙ 67,2 л\54 г = 13,44 л
ответ: V(H2) = 13,44 л
2013-12-29T17:01:14+04:00
я в четверг отвечала 
m (Al) = 10,8 г  
H2SO4          
Найти: V (H2) 
решение:
10,8 г                                                   х л 
2Al + 3H2SO4 ----------> Al2(SO4)3 + 3H2 ↑ 
54 г                                                     67,2 л 

10,8 г ---   х л 
 54 г   ---   67,2 л
х = 10,8 г ∙ 67,2 л\54 г = 13,44 л 
ответ: V(H2) = 13,44 л