У двох касах було 804 грн.Коли з першої каси видали 167 грн.,то в ній залишилося 123 грн.Скільки грошей було в кожній касі спочатку ?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-19T13:08:45+00:00



1)було у першій касі

167+123=290 грн

2)було у другій касі

804-290=514 грн

перевірка:290+514=804 в обох касах

2012-02-19T13:09:06+00:00



123+167=290грн - було у першій касі

804-290=541 грн - було у другій касі