М.В Богданович математика 4 клас задача №692

Від пристані одночасно у протилежних напрямках відійшли два моторних човнию Через 6 годин відстагь між ними була 378 км. Знайди швидкисть другого човна,якщо швидкисть першого 35 км/ч

2

Ответы и объяснения

2012-02-16T23:15:23+04:00



1)378:6=63км/ч-скорость отдаления. 2)63-35=28км/ч-скорость второй лодки.

Лучший Ответ!
2012-02-16T23:15:39+04:00

За 6 часов первый катер пройдет 35*6=210 км

Второй катер за это время пройдет 378-210=168 км

168/6=28 км/ч -скорость второго катера.