М.В Богданович

математика 4 клас задача №691

У трьох цехах одного заводу працює 2940 робытникыв. три сьомих усіх робітників

в працюэ в першому цеху,

а решта у другому і третьому,порівну в кожному

скільки робітників працює в третьому цеху?????????????

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-16T22:59:59+04:00

2940*(3/7)= 1260 робітників - працює в першому цеху

2940 - 1260 = 1680 - працює в 2 і 3 цехах

а так як в 2 і 3 працює порівну, в кожному буде по 840 робітників

2012-02-17T01:17:53+04:00



2940*3/7=1260 роб - у першому цеху

2940-1260=1680 роб - у другому і третьому цеху

1680/2=840 роб - у третьому цеху