У їдальню привезли 34 пакети молока і стільки ж пакетів соку. На сніданок використали 16 пакетів молока,і 19 пакетів соку. Скільки пакетів соку і скільки пакетів молока залишилося?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-12-23T23:36:38+04:00
34-16=18 пакетів  молока залишилось
34-19=15 пакетів соку залишилось
2013-12-23T23:41:08+04:00
1)34-16=18 п.-    залишилося молока
2)34-19=15п.-    залишилося соку
Вiдповiдь: залишилося 18 пакетiв молока,15 пакетiв соку