чи можна енея вважати взірцм лицареи,державником,чоловіком

2
поможіть будьласка
Енея з Котляревського ?
так
хто знає ще ось це ...в чому полягають сентиментальні ознаки повісті "Маруся" Г.Квітки Основ"яненко

Ответы и объяснения

2013-12-23T18:38:15+00:00
Можна  да лицарем борцем  но державнико не заю
Лучший Ответ!
2013-12-23T18:42:12+00:00
 Еней — відважний, хоробрий ватажок, який повів своє військо до Латинської землі. Еней — вимогливий і суворий начальник, але добрий і справедливий, постійно дбає про своїх гольтіпак-троянців, тужить за загиблими.