На першій грядці росло 356 головок капусти,а на другій 370.З першої грядки зібрали 165 головок,а з другої 215.На якій грядці головок капусти залишилося більше і на скільки ?

2

Ответы и объяснения

2012-02-16T13:30:09+00:00

356-165=191(г)на 1 гр.

370,3-215=155,3(г)на 2 гр.

191-155,3=35,7(г)

Ответ:на 35,7 г на 1 гр. бол. чем на 2 гр.

Лучший Ответ!
2012-02-16T13:31:40+00:00

1. 356-165= 191  - залишилось  на  першій  грядці

 

2. 370-215=155 - залишилось  на  другій  грядці

 

3. 191-155= 36

 

Відповідь: на   першій  грядці залишилось на 36 головок капусти більше, ніж на  другій  грядці.