1. ЗА ПЕРШИЙ МІСЯЦЬ ЗАВОД ВИПУСТИВ 212 ВЕРСТАТІВ ЗА ДРУГИЙ - НА 6 ВЕРСТАТІВ БІЛЬШЕ. ЗАЛИШИЛОСЯ ВИПУСТИТИ 175 ВЕРСТАТІВ. СКІЛЬКИ ВЕРСТАТІВ БУЛО ЗАМОВЛЕНО. 2. З ДРОТУ ЗАВДОВЖКИ 63 СМ ЗРОБИЛИ 9 ОДНАКОВИХ ЦВЯХІВ. СКІЛЬКИ ЦВЯХІВ МОЖНА ЗРОБИТИ З ДРОТУ ЗАВДОВЖКИ 30 СМ, ЯКЩО ДОВЖИНА КОЖНОГО ХВЯХА БУДЕ НА 2 СМ КОРОТША.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-15T20:46:00+04:00



№1. 1)212+6=218 станков-во второй месяц. 2)212+218+175=605станков-было заказано. №2. 1)63:9=7см-длина одного гвоздя. 2)7-2=5см-будет длина одного гвоздя. 3)30:5=6 гвоздей-можно сделать из 30см проволоки.

2012-02-15T20:49:11+04:00

                                                           Задача 1

1)212+6=218(в.)-за другий день

2)218+212=430(в.)- за перший і другий день

3)430+175=505(в.)

Відповідь: було замовлено 505 верстатів.

                                                           Задача 2

1)63/9=7(см)- довжина цвяха

2)7-2=5(см)- довжина вкороченого цвяха

3)30/5=7(ц)

Відповідь:з дроту 30 см можна зробити 7 цвяхів.