Першого дня у шкільну йдальню привезли 3 пидноси з випичкою,всього 108 тістечок.Другого дня привезли 4 таких пидноси з випичкою.Скильки тистечок привезли другого дня ?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • ali79
  • главный мозг
2013-12-21T11:36:05+04:00


108:3=36
36*4=144        ..........................
2013-12-21T11:37:24+04:00


108/3=36 випічок на одному підносі
4*36=144 тістечок другого дня