Від поданих слів утвори нові за допомогою суфіксів -к-, -ик-, -ок-. Змінюй, де потрібно, звуки в коренях слів.
хмара — хмарка дощ — дощик лист — листок
книга — ... ніж — ... молот — ...
гора — ... брат — ... кожух — ...
нога — ... кінь — ... зуб — ...

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-12-18T17:39:51+00:00
Гірка                                          Ножик                         Молоток
Ніжка                                         Братик                         Кожушок
Книжечка                                   Коник                          Зубок
2013-12-18T20:39:47+00:00
Книжечка-книжка
Гірка
Ножка
Ножик
Братик
Коник
Молоток
Кожушок
Зубок-зубик