ПЕреведите пожалуйста (Вдоль улицы. посреди площади.возле дома. за городом. в парке.))

2

Ответы и объяснения

2013-12-18T14:31:36+00:00
Along the street. midst ploschadi.vozle home. outside the city. in the park.
на казахский
Вдоль көшенің. посреди ауданның.алдым үйдің. соңмен қаламен. саябақта.
Лучший Ответ!
2013-12-18T14:35:53+00:00
Көшенің маңында алаңның ортасында уйдин жанында қаланың сыртында саябақта или бақта