Ответы и объяснения

2013-12-18T13:33:18+00:00
Андрий жил для того чтобы воевать за запорожских казаков и за свободу украины против ляхов
это не так, он предал страну и он воевал за поляков против родины, если отвечаешь на вопрос - то нужно сначала знать о чем речь идет!!
чтож ты не отвтила тогда??
Лучший Ответ!
2013-12-18T13:33:59+00:00
Андрій був молодший син Тараса.Він жив своїм "дитячим"світом.Він не любив битись.Він часно закохувався.Коли вони були щось наробили він ніколи не скаже на себе а краще здасть когось іншого.Тому коли вночі прийшла полячка він в неї закохався і зрадив свою землю і батька.він помер від рук батька.
более-менее понятно, спасибо)
Пожалуйста)
^_^