За 7 хвилин майстриня розписала 28 глечикыв. За скільки хвилин вона розпише 40 глечиків, якщо за одну хвилину розписуватиме на 1 глечик більше?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-09T19:24:36+00:00

1) 28/7=4 (глечики) за 1 хвилину

2) 4+1=5 (глечиків) за 1 хвилину

3) 40/5=8 (хвилин)

вираз 40/(28/7+1)=8

відповідь: за 8 хвилин 40 глечиків

2012-02-09T19:25:19+00:00

1)28/7=4(гл.)-1 хвилина

2) 4 +1=5(гл)

3)40/5=8 (хв.)

Відповідь: за 8 хвилин.