Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-09T16:56:53+00:00



-Привіт.

-Привіт.

-Ти дивився телепередачу ...(вставить свою) 

-Так, мені вона дуже подобаєтся.

-Який випуск найбільше?

-Про (то-то)

 -А мені 14. Пам*ятаешь як ...

 -Щось припоминаю.

Больше у меня фантазии не хватает. 

 

2012-02-09T18:20:12+00:00



- Привіт

- Привіт

- Ти вчора дивився "що? де? коли?"?

- Так, мені дуже сподобався цей випуск. Іноді я сам намагаюся вгадати.

- Чудово! Я теж буває намагаюсь відгадати.

- Ну гаразд пішли грати, по дорозі поговоримо.

- Ходімо.