Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-12-17T21:41:25+04:00
2013-12-17T21:45:13+04:00
Щоб бути здоровим...треба правильно харчуватись....займатись спортом...
Одним з найважливіших факторів для здоров’я людини є правильне, збалансоване харчування. По-перше, не переїдайте. Краще їсти потроху, але часто. Якщо не дотримуватися цього правила, то можна набрати зайву вагу. А це вже показник нездорового людини. По-друге, їжте корисну їжу. Не їжте фаст-фуди, обмежте себе в солодкому, жирному і борошняному. Натомість зверніть свою увагу на овочі, фрукти, рибу, м’ясо, молочні продукти. Побалуйте себе зеленим чаєм, речовини, які містяться в ньому — дуже корисні. Не слід повністю відмовлятися, наприклад, від шоколаду. Однак вживайте його відносно рідко.Скажіть тверде «Ні!» Шкідливим звичкамДумаю, ні для кого не секрет, що такі шкідливі звички, як алкоголь і куріння шкодять нашому здоров’ю. Мало того, що вони уповільнюють метаболізм в організмі і це веде до уповільнення росту м’язової маси. Підтримувати своє тіло в тонусі буде практично неможливо. Шкідливі звички ще й дуже згубно впливають на наші внутрішні, життєвоважливі органи. Про це говорять по телебаченню, у всіх школах і лікарнях. Тим не менш, куріння і алкоголізм — звички, які занадто міцно вкоренилися в нашому суспільстві. Не дивлячись на це, якщо Ви задастеся метою, то зможете легко від них позбутися. Вірте в себе — це найголовніше!Правильний режим дняНу, тут все досить просто. Головне правило — спите по вісім годин на добу, не менше. Пам’ятайте, щоб добре виглядати, треба зробити так, щоб Ваші м’язи були в хорошій формі. А ростуть вони як раз під час сну. До того ж, не виспавшись, Ви навряд чи зможете провести день з користю. Якщо Ви, замість того, щоб спати вночі, будете сидіти в Інтернеті, то про здорове тіло можете забути.