Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-12-17T20:59:51+04:00
Моя улюблена тваринка це кролик її звати Кося.Вона дуже пухнаста.Колір шерсті в неї білий з коричневими плямами.Очі великі,та карі.Вона полюбляє їсти сіно,моркву,капусту та корм.Вуха в не ї довгі,вона дуже шустра.Хвостик куций ,біленький.Ядуже люблю свою косю!
2013-12-17T22:05:46+04:00
Котик — домашня тварина. У нього зубки гострі, а очі як вогники. Ко-тик має довгі вуса, шерсть пухнаста, тепла, сіренька. Лапки в цього звіря-ти тонкі, на лапках кігті. Хвостик довгий і пухнастий. Він любить  гратисяіз м’ячиком і лежати на бабусиному кріслі.