Скласти речення зі словом нездійснений, незлічений, незнищений, нескінчений, недоторканий.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-12-16T18:26:15+00:00
1. У деяких людей, є багато нездійснених мрій.
2. На вулиці їздить незліченна кількість автомобілів.
3. На Вкраїні живе незнищений народ - українці.
4. У математичному прикладі в мене війшов нескінченній дріб.
5. У наш час багато недоторканих людей.
2013-12-16T21:08:08+00:00
 У деяких людей, є багато нездійснених мрій.
2. На вулиці їздить незліченна кількість автомобілів.
3. На Вкраїні живе незнищений народ - українці.
4. У математичному прикладі в мене війшов нескінченній дріб.
5. У наш час багато недоторканих людей.