В. Щеня
Т. щеням
П. О щенятові
ВСЁ
м.... там еше сани и мати

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-12-16T22:06:34+04:00
Н. щеня, мати, сани
Р.в.  щеняті, матері,саней
Д.в. щеняті, матері, саням
З.в. щеняті, матері, сани
О.в. щеням, матірю саньми
М.в. на щеняті, на матері, на санях














  • NAL99
  • середнячок
2013-12-16T22:23:44+04:00
Н.щеня мати сани
Р.щеняти матері саней
Д.щеняті матері санам
Зн.щеня мати сани
Ор.щенятком матір*ю саньми
М.на щеняті на матері в сани
Кл.щеня мати сани