Будь ласка ,допоможіть????????????

1 Піднести до квадрата двочлен:
3а-2b

2b-3a

2 Знайти добуток виразів:

(3а-2) (2+3а)

(2-3а)(3а+2)

3 Записати у вигляді виразу:

куб різниці числа а і b

суму кубів чисел а i b

4 Подати у вигляді многочлена вираз:

(х+1)(х²-х+1)

(х-1)(х²+х+1)

5 Знайти значення виразу,використовуючи формулу скороченого множення:

99²

98²

6 Спростити вираз:

(х+1)²- (х-1)²

(х-1)²- (х+1)²

7 Спрстити вираз:

(х+2)(х-2) - (х+2)²

(а+8)² -(-а-4)(а+4)

2

Ответы и объяснения

2013-12-16T20:33:39+04:00
1.3а-2в= 9а2 - 12ав+4в2
2в-3а=4в2-12ав+9а
6.х2+2х+1-х2+2х-1=4х
х2-2х+1-х2-2х+1

Лучший Ответ!
2013-12-16T20:42:25+04:00
   3. (a-b)^3                                                                                                                       a^3+b^3
7. (x+2)(x-2)-(x+2)^2=x^2-2x+2x-4-(x^2+4x+4)=x^2-4-x^2-4x-4x=-8x-4
4.(x+1)(x^2-x+1)=x^3-x^2+x+x^2-x+1=x^3+1
   (x-1)(х²+х+1)=x^3+x^2+x-x^2-x-1=x^3-1
2.(3a-2)(2+3a)=6a+9a^2-4-6a=9a^2-4
   (2-3a)(3a+2)=6a+4-9a^2-6a= -9a^2+4
5. 99*99=9801
    98*98=9604