Два велосипедиста виїхали одночасно з міста до бази відпочинку. Один їхав зі швидкістю 10 км/год, а другий - 13 км/год. Через 2 години другий велосипедист проколов камеру, тому далі йшов пішки зі швидкістю 4 км/год. На якій відстані відl міста перший велосипедист дожене другого?

2

Ответы и объяснения

2012-02-06T19:08:28+00:00

1)10*2=20(км)

2)13+4=17(км/год)

3)17*2=34(км)

4)34-20=14(км)
Ответ: перший велоспедист наздожене друго через 14 км.

Лучший Ответ!
2012-02-06T22:34:30+00:00

1)13*2=26 (км) проїхав другий велосипедист

2)10*2=20 (км) проїхав перший

3) 26+4=30(км)  подолав  другий за 3 години

4) 20+10=30(км) подолав перший за 3 години  та наздогнав другого