Мотоцикліст проїхав до місця призначення 700 км, зробивши одну
зупинку. До зупинки він був у дорозі 5 год. і їхав із швидкістю 70 км/год., а
після зупинки проїхав решту шляху за 7 год. З якою швидкістю їхав
мотоцикліст після зупинки?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-12-14T13:32:34+00:00
5*70=350 км - проїхав до зупинки
700-350=350 км - залишилось проїхати
350:7=50 км/год - швидкість після зупинки
2013-12-14T20:07:38+00:00
Ший!5*70=350 км - проїхав до зупинки
700-350=350 км - залишилось проїхати
350:7=50 км/год