Почесна грамота Кабінету Міністрів України (2003)[5]
Орден Святого Станіслава
Переконання
До школи, в котрій будуть навчатись її діти, в олімпійської чемпіонки були дві вимоги — близькість до дому та українська мова навчання.
"Школа тільки українською мовою. Я вважаю, що тільки одна єдина державна мова має бути українська" пряма мова Лілії Подкопаєвої
Анастасия Мыскина

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-12-14T13:35:47+00:00
Анастасия Мыскина - теннисистка многократная чемпионка
2013-12-14T13:36:10+00:00
Елена Исинбаева- российская прыгунья с шестом.