2 КЛАС 1.Прочитай визнач межі речень. Осінь золотила дерева вона вкрила кожен листочок витонченими позолоченими мережками не кожний художник зміг би намалювати таку картину 2.Постав необхідні розділові знвки в кінці речень.Запиши перше речення тексту.Познач наголос у словах.

2

Ответы и объяснения

2013-12-13T18:42:07+04:00
Треба поставити крапку писля слова мережками , я не умею ставить наголоси

Лучший Ответ!
2013-12-13T18:43:21+04:00
 Осінь золотила дерева. Вона вкрила кожен листочок витонченими позолоченими мережками. Не кожний художник зміг би намалювати таку картину! 
  О'сінь золоти'ла дере'ва.