Напишіть рівняння реакції необхідні для здійснення перетворень CH4-C2H6-C2H4-C2H5CI-C2H4-C2H4CI2
І від C2H6 Перетворити у C2H5NO2
Будь-ласка не будьте байдужими допоможітьььь дуже потрібно!!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • katt45
  • главный мозг
2013-12-12T18:35:22+04:00
C2H6-->C2H4+H2(условие-t,Ni)
С2H4+HCl-->C2H5Cl
C2H5Cl+KOH(спиртовой раствор)-->C2H4+KCl+H2O
C2H4+Cl2-->C2H4Cl2(условие-свет)
C2H6+HNO3-->C2H5NO2+H2O
2013-12-12T18:38:30+04:00
CH4+Cl2=CH3Cl+HCl
2CH3Cl +2Na=C2H6+ 2NaCl
C2H6=C2H4+H2
C2H4 +HCl= C2H5CI
C2H5Cl=C2H4+  HCl
C2H4 +Cl2=C2H4CI2

C2H6 +HNO3 =C2H5NO2  + H2O