Чи мрієш ти побувати на екскурсії або в похід?Що саме хочеш там бачити?Напиш

2

Ответы и объяснения

2012-02-04T17:23:18+04:00

я завжди мріяла побувати в спавжньому поході, а найбільше хотіла відвідати мальовниче місце на березі Сіверського Дінця. Адже як ми знаємо , що на його берехах є красивий сосновий ліс. Меніб хотілося побачити там багато красивих місць,і чудову природу.

Лучший Ответ!
2012-02-04T20:50:16+04:00

Я дуже люблю ходити у походи. Це дуже цікаво! Бігаєш на свіжому повітрі, граєш та розважаєшся! Зазвичай я ходжу у похід з друзями, влітку, коли ще не дуже спекотно, але й не холодно!  Зазвичай ми варимо кулеша, або смажимо шашлики!  Мої друзі колись не любили ходити на природу, але коли я одного разу "витягнула" їх на свіже повітря, вони настілки пройнялися цією казковою атмосферою, цією цілковитою тишою і журчанням струмка що ми дуже стомлені , пройняті казковими ароматами та радістю поверталися додому. Цього літа я хочу ще раз побувати в поході але з ночівлею бо мрію побачити справжню нічного метелика. Я гадаю що якщо дуже хотіти то твої мрії обов'язково здійсняться!