Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-02-04T16:21:00+04:00

1                                    Волошка

Є багато літніх квітів але я хочу розповісти про волошку.Вони ростуть у полі серед пшениці чи жита.У неї дуже цікаві пелюстки,загострені на кінчиках,ніби маленькі зубчики.Серединка-як жовте сонечко.Стебельце тонке і довге бо квіточка тягнеться до сонця.Здалеку волошкове поля схоже на чисте голубе небо.

2012-02-04T20:16:23+04:00

Є дуже багато весняних квітів, але моя моя улюблена квітка - це тюльпан. Тюльпани ростуть у степах на вапнякових і крейдяних відслоненнях, на сухих кам'янистих схилах. Листя у них одовжено-ланцетове, зелене або сизувате, з гладкими або хвилястими краями. Забарвлення тюльпанів найрізноманітніше: від чисто-білої, жовтої, червоної, пурпурної фіолетовою і майже чорною до поєднання двох, трьох або декількох кольорів. Квітки великі, завдовжки до 12 см. Я вважаю що це найкрасивіші весняні квіти.