Составить 5-6 вопросов
1946 жылы Солтүстік Қазақстан облысында дүниеге келген. Алматы көркемсурет училищесін, Мәскеудегі В.И. Суриков атындағы институтты тәмәмдаған. Қазақстан суретшілер одағының мүшесі. Республика аймағында, ТМД көлемінде, шетелдің бірнеше калаларында көрмелері өткен. Шығармалары Қастеев атындағы мемлекеттік мұражайға қойылған. Негізгі еңбектері: «Тылсым», «Қаған», «Жаңғырық», «Кешкі қонақ», «Махамбет», «Ханша», «Өгіз арба».

2
Комментарий удален
иә, Есімғали Үмітбайұлы Жұманов
по этому тексту надо было написать вопросы
lf
да

Ответы и объяснения

2013-12-12T13:34:52+00:00
1. 1946 жылы кім дүниеге келген?
2. Қай жерде дүниеге келген?
3. Алған білімі жайлы не білесің?
4. Қазір қандай одақтың мүшесі?
5. Шығармалары қай мұражайға қойылған?
6.Негізгі еңбектерін ата.
Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-12-12T13:52:00+00:00
Ну на пример:
Қай жылы дүниеге келген?
Қандай оқұ-білім алған?
Жетістіктері қандай болған?
Қандай ең негізгі еңбектері бар?
Қандай шығармаларың білесің?
ну примерно так