Словосполучення зі словами привіт, природа, причина, пригода, приємно, престол, презирство!

ЗАРАНЕЕ СПАСИБО!!!

2

Ответы и объяснения

2012-02-03T19:37:14+04:00

прывитатыся з другом; видпочыты на природи; з*ясуваты прычыну; потрапыты у прыгоду; прыэмно здывуваты; сыдиты на прыстоли; видносытыся з презирством.

Лучший Ответ!
2012-02-04T01:02:04+04:00

чарівна природа, головна причина, цікава пригода, дуже приємно, царський престол,  передати привіт, презирство до людини