У книжці яку читає дівчинка, 64 сторінки. Їй залишилосяпрочитати 34 сторінки. Скільки сторінок дівчинка вже прочитала?

Δ Склади і розв яжи подібну задачу.

2
Комментарий удален
Это елементарно
Комментарий удален
Оля,это я не тебе а LOP256
Комментарий удален

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-12-11T21:08:33+00:00
2013-12-11T21:10:39+00:00
Михаликові потрібно позбирати 40 яблук.Йому залишилося позбирати 20 яблук.Скільки якбук Михайлик вже назбирав?
                   Розв*язання
 40-20=20(Яблук)
відповідь:Михайлик назбирав 20 яблук