дзвін-дзвінкий-дзвенить. Скласти речення, яким членом речення є іменник?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-01-29T18:19:25+04:00

Дзвін дзвіекий дзвенить,кличе дітей на урок.

Іменник є головним членом речення,підметом.

2012-01-29T18:24:22+04:00

Гучний двін пролунав на заводі.(Слово дзвін-є іменником ,а в реченні-підметом)

У моєї сестрички дзвінкий голос .

Дзвенить  веселий сміх над садом.