Складіть текст на тему"У шкільному музеї" використовуючи слова: рушник ,куманець,писанка

2

Ответы и объяснения

2013-12-07T15:40:11+04:00
У всіх школах звісно є невеликий шкільний музей там  є українські рушники, куманець, і звісно ж писанки. Діти школи приходять і розглядають ці речуі і їм звісно дуже подобається деякі діти теєжприносять деякі речі для шкільного музетому що це ж шкільний музей. Там є деякі фіотографії колишніїх діте і речі колишніх дітей та багато іншого. от такий твір дуже було приємно з вами зпівпрацбвати)) 
Лучший Ответ!
2013-12-07T16:27:09+04:00
 У нашій школі є музей. Якось ми відвідали його. Там нам розповідали про народні звичаї та культуру українців в давнину. Ми бачили рушники ручної вишивки. Переважно на ньому використовувались чорні та червоні нитки. Згодом учитеь повів нас до стенду,де знаходився куманець. Він довго розповідав про те ,як його знайшли. Найцікавішою для нас була писанка. Нажаль вона була дерев*яною. Нам розповіли,які кольори використовував народ для розписання писанок. 
  Нам було дуже цікаво. Ми ще довго роздивлялися стенди.