Ответы и объяснения

2013-12-06T19:52:50+04:00
Белочка на веточке 
Белочка со своими детишками забрались на дерево что бы добыть шишек .
Один малыш нашёл шишку и второй тоже . 
Малыши и мама вернулись в дупло и лакомились вкусными шишками
Лучший Ответ!
2013-12-06T20:41:10+04:00
То русски или укр?
В лісі де було тихо і спокійно, жили 2 білочки. Одна любила трудитися і дарма не проводити ні хвилини, а друга тільки пустувала й втікала від подруги можна їх трохи описати....
   Перша-струнка, напрактикована, розумна і дуже гарна та дружелюбна. 
   А друга-любила хвалитися, сприймала все як її працю і була вона жадібна лінива.
 І жили вони як жили! Та все таки перша білочка навчила другу праці та доброти і дружелюбність!