як дібрати до слова холод , сад, фарб, пис ,дар іменик ,прикметнік дієслово ?????

2

Ответы и объяснения

2013-12-06T18:45:59+04:00
Слово холод відповідає на запитання (Хто,Що?) і до нього треба підібрати іменник
так придумай плизз я не умею ))
блин
ns lt&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
shit
апроапрпвыапкаперол
Лучший Ответ!
2013-12-06T20:50:30+04:00
Холод-холодний-холодити
сад-садівний-садити
фарба-зафарбований-фарбувати
дар-обдарований-дарувати