За планом робитник повинин виготовити 72 деталий за 9 днив.Проте робитник щодня виготовляе на 1 деталь бильше.На скильки днив ранише робитник зможе виконати це завдання?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2013-12-05T23:40:20+04:00


1)72:9=8дет\день-по плану.
2)8+1=9дет\день-сверх плана.
3)72:9=за 8 дней.
2013-12-05T23:41:08+04:00


72/9= 8 деталей за 1 день по плану                                                                             8+1= 9 деталей виготовляв                    
72/9=8 днів буде виготовляти
9-8=1  на 1день швидше робітник виконає завдання