Доберіть до поданих слів однорідні члени речення,що називають вужчі поняття.

Зразок:Дерева:клен,ясен,дуб,тополя.

1.Перелітні птахи:...,2.гори:...,3.Річки:.... .

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-01-27T18:29:33+04:00

1.Перелітні птахи:ластівки, солов’ї, лелеки, журавлі, чаплі.

2.гори:Анди, Карпати, Кримські.

3.Річки: Дніпр, Десна, Ока,Ніл ,Волга, Амур

2012-01-27T20:59:41+04:00

1.Перелітні птахи:гуси,чаплі,зяблики,граки,качки,журавлі.

 2.Гори:Карпати,Уральські,Гімалаї,Кольдельєри,Скандинавські.

 3.Річки:Амазонка,Місісіпі,Міссурі,Дунай,Об,Лена,Євфрат.