Помогите пожалуста
Задание: Тыныс белгілерін дұрыс қойып, көшіріп жазыңдар.
1:Сабағыңды оқыдың ба
2:Қазақ тілі кабинеті екінші қабатта
3:Ұлыстың ұлы күні құтты болсан
4:Күн қандай тамаша
5:Тез алаңға шығыңдар
6:Мектептің ауласы қандай таза
7:Театрға қашан барамыз
8:Кешке жақын серуенге шығайық

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2013-12-05T17:18:30+00:00
2013-12-05T18:39:43+00:00
1:Сабағыңды оқыдың ба?
2:Қазақ тілі кабинеті екінші қабатта.
3:Ұлыстың ұлы күні құтты болсын!
4:Күн қандай тамаша!
5:Тез алаңға шығыңдар!
6:Мектептің ауласы қандай таза!
7:Театрға қашан барамыз?
8:Кешке жақын серуенге шығайық.