Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-01-26T19:02:17+04:00

гість- добрий вечір

господарь- добрий вечір, заходьте 

гість- я у вас справи?                                                         ,

господарь- дякую, у нас все добре. А як ваші справи в сім ї?

гість- у нас все чудово.

господарь- прошу до столу.

гість- ідемо.

господарь- пригощайтесь. Все приготовила моя дружина.

гість- все дуже смачне.

(пройшло 2 години)

гість- допобачення. дякуємо за смачну вечерю.

господарь- допобачення

 

2012-01-26T21:34:32+04:00

(С)ашко  в гостях у (А)ндрія.

С. - Привіт Андрію.

А. - Привіт Сашко. Заходь.

С. - Як справи?

А. - Чудові справи. А в тебе?

С. - Теж.

А. - Як чудово, що ти прийшов до мене. Ми зможемо пограти на комп"ютері.

С. - Я люблю грати на комп"ютері.

Мама Андрія. - Привіт Сашко. Добре, що ти прийшов до нас у гості. Ну хлопці йдіть на кухню пити чай.

А. - Сашко ходімо зі мною.

С. - В тебе затишно.

А. - Дякую. А до скількох годин ти будеш грати у мене?

С.  - До сьомої години вечора.

А. - Чудово. Тоді ходімо грати. У нас ще багато часу.