Ширина прямокутника дорівнюе 63см, що становить 7\15 його довжини. обчисліть периметер і площу прямокутника.

2

Ответы и объяснения

2012-01-25T20:26:29+00:00

1)63:7*8=72 (см) - довжина прямокутника

2) 2*(63+72)=270 (см) -периметр    (P=2*(a+b))

3)63*72=4536 (см кв) - площа         (S=a*b) 

Лучший Ответ!
2012-01-25T20:43:35+00:00

1)63:15*7=29,4(см)-длина     2)P=(a+b)*2= (63+29,4)*2=184,8(см)       3)S=a*b=63*29,4=1852,2(см2)