Турист за весь маршрут подолав 1600 км. 1/4 всього шляху він проїхав на автобусі, 3/8 - пролетів на літаку, 5/16 - подолав на поїзді. решту шляху пройшов пішки. Скільки кілометрів шляху турист пройшов пішки?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-01-25T22:14:48+04:00



1)1600:4*1=400км-проехал на автобусе. 2)1600:8*3=600км-пролетел на самолёте. 3)1600:16*5=500км-преодолел на поезде.4)1600-(400+600+500)=100км-прошёл пешком.

2012-01-25T22:21:37+04:00



1600:4*1=400км проехал на автобусе

1600:8*3=600км пролетел на самолете

1600:16*5=500км на поезде

1600-500-600-400=100км прошел пешком

ответ 100км