Помогите!! Нужен стих про Астану на казахском языке.. очень надо! не большой только строчки 4-6...

2
ПОЖААЛУЙСТА.......\
Перевода у меня казахского нету

Ответы и объяснения

2013-12-04T15:28:16+04:00
Астана Астана - арман қала, Бағы бір жанған қала. Тұрады ол жап - жас болып, Мен үлкен болғанда да. Төкті оған нұрын дала, Астана - сұлу қала. Біз оны анамыздай Сүйеміз шынында да. Т. Молдағалиев
Лучший Ответ!
2013-12-04T15:58:16+04:00
Отанымның төрінде
Сарыарканың өрінде
Ту  ұстаған Астанам
Әсем қалам басқалам