У пяти малих відрах 35 л води.Скільки літрів води у девяти більших відрах,якщо у великому відрі на 2л води більше,ніж у малому?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-01-25T17:03:08+04:00

1) 35:5=7 л воды в маленьком ведре

2) 7+2=9 л воды в большом ведре

3) 9*9=81 л воды в девяти большых ведер

Ответ: 81 л воды 

 

  • momot
  • главный мозг
2012-01-25T17:14:05+04:00



35/5=7л в одном маленьком ведре

7+2=9л в одном большом

9*9=81л в девяти большых ведрах