Треба перебудувати речення на речення прямою мовою
бабуся попросила Вiталика принести води з криницi

2

Ответы и объяснения

2013-12-03T18:03:20+00:00
Бабуся говорить Віталику: " Принеси мені, будь ласка, води з криниці".
спасибо!
" Віталику , будь ласка, принеси мені води з криниці",-- попросила бабуся.
Лучший Ответ!
  • Bokc
  • середнячок
2013-12-03T18:05:21+00:00
  Виталик принеси воды з крыныци!!!-попросыла бабуся